onsdag 20. mars 2013

Alle de vakre hestene

Har lekt med ungenes leker. Og et kamera. Planen var å gå i forsporene til Nick Park (Wallace & Gromit), Nelson Lowry (Fantastic Mr. Fox)og andre talentfulle animatører (Det kan umulig være riktig benevnelse?).

Jeg så altså umiddelbart for meg en karriere som skaper av animasjonsfilm, kanskje til og med ren animasjonskunst! Men det gikk ikke helt som forventet. Leken min resulteret i kun 30-40 bilder. Det var var kaldt, og ingen av figurene tok instrukser særlig bra. (Og ikke hadde de lært seg replikkene sine heller... Divafakter allerede første dag på settet. Tsk- tsk). Men alt var ikke bare sorgen. Jeg fikk også mange tanker om hva jeg kan og skal gjøre neste gang. For det blir en neste gang.

En gang.






Og plutselig!! Dramatikk og spenning, idet historien tar en uventet vending...


 
 
 
Spennende?

6 kommentarer:

Re-dizain sa...

Det var härliga bilder, jag trodde nästan att det var riktiga varelsen:)

Stilleben sa...

Herlig innlegg du har hatt i det siste! Raritetskabinettet fra Berlin - dit skal jeg (jeg er et museumsmenneske skjønner du, og elsker samlinger). Går alt etter planen blir det Berlintur på meg til høsten. Og pussig nok ser jeg at også du har lekt deg med barnas leker, det gjorde også jeg her om dagen og det resultert i et aldri så lite innlegg i dag. Mon tro om det er noe som går; "å gå i barndommen". He he. Fortsett med slike originale blogginnlegg - jeg digger det!

Shy sa...

Frå idyll til dramatikk. Supert.

hege sa...

Grøss og gru! Jeg tisset nesten i buksa!

Gleder meg til fortsettelsen, for det der var en skikkelig cliffhanger, som vi sier på filmspråket...

Billa Blå sa...

DØDSKULT! Meir, meir!!

Elin sa...

Haha, kjempebra! Trodde det var bare jeg som krøp rundt i gresset og tok bilder av lekedyr! Godt å se at du gøre det også ;) Fin dybde i bildene, macro er kjempegøy :D

Fin blogg du har!
God påske :)

Klem fra Elin
http://heklehuldra.blogspot.no/