tirsdag 17. september 2013

Dolk i hjertet?

Eg har vore på utstilling. Eg vart skuffa. Skuffa over at eg vart skuffa.

Kven trur eg at eg er? Som kan sjå vakre verk av ein smått genial mann, og likevel tillete meg kjensla av at det vart feil? Feil for meg.

Eg er skuffa over meg. Eller, det er da eg burde vera. Men da er no so. Nett no gjer eg litt blaffen i meg. Synast at eg er ein kravstor og irriterande person. Kjem ofte i vegen for anna som kunne vore kjekt, der eg breier meg og seier Meg! Meg! Meg!

Kan eg ikkje berre halda kjeft, og late andre stemmar få sleppa til?

Sjå sjølv du, og sei meg so om eg ikkje er ein sjølvgod tulling. For dette burde då vel vera bra saker?














Jeg har altså vært på Dolk sin utstilling "Wildlife"galleri se, og selv om jeg på mange måter likte det jeg så, er jeg nok såpass forutsigbar at jeg ikke heelt fant det passende å se street-art arrangert og på utstilling...




Jeg liker det jeg liker slik jeg liker det. *sukk* 

4 kommentarer:

Elin sa...

Vel. velvel. Jeg er glad jeg ikke var der...

KKvinneblogger sa...

Skjønner deg godt, jeg :)
Det er noe som skurrer når gatekunsten kommer på lerret og stilles ut i gallerier. Det dristige, ulovlige uttrykket er stuerent og håver inn millioner. Komisk!
Nå skal det som er igjen på vegger rundt i byen rammes inn og beskyttes med akrylglass.
Jeg har ikke vært og sett denne utstillingen og lar den passere...

yanmaneee sa...

off white shoes
longchamp handbags
birkin bag
supreme clothing
balenciaga shoes
moncler jackets
100% real jordans for cheap
off white nike
jordans
jordan shoes

tesheau sa...

hop over to this website Resources article official source this link navigate to these guys