mandag 13. januar 2014

Sesongstart

Skulle gjerne vært her og badet:



Men man får gjøre det beste ut av det man har tilgjengelig...


... og derfor badet jeg her. I går. I januar. Første halvdel av nevnte måned, for å være presis..

Min norske badesesong er altså herved startet!! (Og muligens også avsluttet)



Se!! Is og snø!!? Vakkert som bare det... - å se på!

Jeg fatter ikke at jeg gikk uti!? Men min søster utfordret meg- og da hun klarte det, måtte jo jeg også gjøre det! Barnslig nok.

Men det er jo godt med alt som er gjort- da kan jeg krysse *check* for den aktiviteten. Badings i norsk fjord unnagjort på få minutter. Mulig at 2014 vil bli et effektivt år!? 


6 kommentarer:

Kaspara sa...

Heisan
Wow!!! Så tøff og sprek du er som inntar badesesongen i januar! Jeg er mektig imponert!
Og stigen ja, det går veien! Juhu!
Fin dag til deg!
Klem fra Kaspara

Shy sa...

Hææ? Bada du? Imponerande!
Mine rekorder er i midten av april og 31. Oktober. :)

KKvinneblogger sa...

Brrr! Og ha, ha, ha hva søstre kan få en til å gjøre! :)

Huldra sa...

Fire ord:
Du er klin gæærn..! :o

Brr fra frysepinen Huldra

على جمال sa...


شركة رش مبيدات بالرياض
شركة مكافحة النمل الابيض بالرياض
شركة مكافحة الفئران بالرياض
شركة مكافحة النمل الاسود بالرياض
شركة مكافحة الصراصير بالرياض

tesashesh sa...

bags replica gucci x68 c6o36i7a96 replica wallets v20 f5x69z6s34 bags replica ysl m40 h9g57b3s01